(ANNA)

Idag är min vilodag.

Träna tre. Vila en.

Det har jag lovat mig själv. Har lätt för att spinna iväg och bara träna, träna, träna. Men då bryter man bara ner alla muskler. De hinner inte vila eller bygga upp sig igen – ren slit och släng med din kropp. Därför har jag lovat att max träna tre dagar i rad.

PhotoGrid_1360602235841

Just nu håller jag på att skriva ner mina träningsmål. Daniel har hjälpt mig spåna fram var jag vill fokusera på. Det är svårt. Jag vill ju bli bättre på allt. Men känner att jag måste ha några konkreta mål också, som jag kan öva på själv. Det gäller främst tekniken, jag ska foka på två övningar och lägga upp en två månadersplan. Samt mäta mig i ett benchmark-pass. Typ Danny eller Cindy. Ska bli kul att se hur jag klarar av att hålla mig till planen och hur jag utvecklas. Har aldrig satt träningsmål innan..

Är ni också sugna på målsättningar? Snacka med Daniel så hjälper han säkert er också!

Ett tips till er som känner av solljusets frånvaro (kanske bara är jag som är van vid sydligare breddgrader som klagar men hur som helst) – D-vitamin gör susen. Jag tror att det är därför jag inte har kommit ur min förkylning som jag hade i julas. Nu så! Snart är immunförsvaret tillbaka igen. Man ska tydligen få en lägre puls och bli piggare också. Bra skit.

Imorgon är det boxen som gäller. Längtar redan!

Vi ses där!

IMG_20130209_123141